Fyndat

Gick upp vid halv nio. Käkade frukost tillsammans allihopa. Sedan badade jag å Neah ihop å sedan Kian.

När alla fått på sig kläder, åkte vi runt på olika loppisar. Jag köpte tre lampfötter i mässing. Oxå åkte vi å köpte biobiljetter till mästerkatten i stövlar. Jag å vildarna ska kolla på den i morgon.

På hemvägen stack jag inom Willys. Köpte fila. Sedan hem, tog bort alla sladdar från lampfötterna, sandpapprade dem oxå målade jag dem vita. Blev Jättefina ljusstakar. Så nöjd med mina fynd.

Strax efter två kom Petra över på fika. Snackade skit oxå mös hon med Neah, Neah älskar ju henne.

Skulle på fest ikväll men orkar inte. Så istället käkar vi tacos å
Myser med vildarna. När det är sovdags går vi över med dem, för dem ville sova hos mormor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0