Dans

Snöade ganska mycket igårkväll mysigt. Dock inte lika mysigt att cykla på. Särskilt när dem i princip inte skottar någonstans. Lyckades ramla på vägen till jobbet. Sådär snyggt i slow motion. Man vet att man kommer välta men allt bara glider, å man kan inte göra ett skit åt det. Cykeln välte på matlådan. Så min frukost blandades med lunchen frukten mosades. Så till frukost fick jag käka krossade knäckebröd doppade i kinamat. Inget att rekommendera.

Ganska lugn dag på jobbet. Möte på eftermiddagen. Dagen gick snabbt.

Stressade till dagis för att hämta Neah å ringde hem Kian. Fick i Neah något ätbart. Sedan cyklade vi mot dansen. Ja jag cyklar med henne därbak. Trots vädret. Dåligt jag vet, men annars hinner vi inte. Skitungen somnade på vägen till dansen oxå.

Ringde posten med. Dem har nu lyckats hitta mitt paket. Som dem lämnat fel. Så nu måste jag till både Willys å maxi för att hämta ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0