Ångbad

Jobbade till tre idag. Dagarna går så sjukt snabbt, hinner inte med det vi borde å ligger en del efter. Slutade tre, å gick inom hm och sedan tränade jag å Birgitta.

Stressade hem, för att lägga i tvätten. Kian följde med en kompis hem. Så behövde inte hämta honom. Hann fixa allt småplock å påbörja maten innan Marcus å lillfisen kom hem. Käkade ihop å Neah åt faktiskt allt vi hade lagt upp på hennes tallrik, var visserligen bara ris å gurkstavar utan skal. Men ändå. Efter maten nätshoppade jag lite. Fyndade tre tjocktröjor för 326 kr med frakt. Precis det Kian behövde. Två på rea å en inte rea. Men fick 50% på rea å 40% på ett plagg som inte var rea.

Hämtade Kian vid sex. Han ska till Hbg på lördag å gnällde hela vägen hem, för han inte kan vara med på fitbollscupen på lördag. Jag var ganska glad att det var just den här helgen cupen var. För vi hade nog inte orkat. Vem fan lägger en fotbollscup kvart över sju en lördagsmorgon.? Så bra mamma är jag inte så jag offrar sömn å mysfrukost. Å går upp tidigare än när man jobbar.

Har precis badat. Det bästa med vår lägenhet är ju såklart badkaret. Jag badar alltid jättevarmt. Men idag tig jag i lite för mycket. Vattnet rök å det brändes över kroppen. Sedan fick jag så ont i huvudet å när jag väl gick upp fick jag hjärtklappning å toksvettades. Kanske lite varmt. Men ren blev jag iaf.

Jobbar till tre imorgon. Så missar lunch/ fika med Malin Tina Enma Lina mfl. Tråkigt.

Neah tog Sannas bh när hon passade henne å sa. Kolla mina stora tuttar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0