Sista dagen

Igår var jag å Kian ute å sprang tillsammans. Vi cyklade till sannarp å sprang 400 meters banan. Han fick ju vila mellan varven å jag sprang 19 varv. Hade tänkt att springa en mil, men var ju inte allt för kul å springa runt där.
Men det märks att han blivit äldre, då det var hans idé.

Jag var iväg en runda å shoppade lite med. Lite nya underkläder till mig å strumpor till alla. Sedan ljus å lite krimskrams.

Sedan var det Marcus tur att få vinterkräksjukan. Å mellan varven till toan spelade han Xbox. Så jag passade på att reashoppa lite på Nelly. Blev ett par röda stentvättade jeans en blå spetsklänning å en rosa, plus ett par svarta pumps/ stövletter med guld detaljer. Så nöjd.

På kvällen kollade vi på film. Den nya bourn. Den var väl ok

Idag har jag jobbat till ett. Ganska mycket att göra så dagen gick snabbt. Smsade med Marcus som blivit sämre, skrev du får skita i nyår å skrattade dom fan åt min ordvits. Han tyckte inte jag var snäll. Efter jobbet stack jag inom kappahl, skulle köpa strumpbyxor. Hittade även en jättefin svart spetsklänning som jag köpte. Måste hejda mig lite med shopping nu. Fick lite dåligt samvete å köpte tre par strumpor till Marcus.

Svängde inom systemet å köpte bubbel till ikväll. Oxå inom affären för att bunkra olika proviva produkter till Marcus å cola. Får ju vara lite snäll flickvän. När han får sitta ensam ikväll.

Hittade en klänning jag glömt bort att jag hade, så den har jag pressat mig i till ikväll. Storlek 34, köpte den när Neah var några månader så för typ 8-10 kg sedan. Men det gick den sitter inte så mycket tajtare nu än då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0