Så lite som möjligt

Igår skulle jag tränat efter jobbet. Men blev att örat födelsedagspresent till min mamma, från min pappa. Bäst jag bestämmer så hon får något hon vill ha. Tog så lång tid, så jag hade ingen lust att träna.

Skulle hämta ungar, men fanns inga ungar att hämta, då de följt med varsin kompis hem. Vardagslyx!
Så istället hämta jag ut ett paket å fikade hos mina föräldrar.

La oss alldeles för sent å det känns idag.


Idag jobbade jag till halv fyra. Köpte sedan julklapp till min farfar å två julklappar till julfesten som vi ska på på lördag. Vegetarisk julfest så ska göra vegetarisk Jansson å köttbullar. Får se hur det går.

Har städat å gjort snöflingor med vildarna.
Nu e jag hos min mamma å hör så lite som möjligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0