Onsdag

Börjar äntligen, nu efter en vecka komma ikapp på jobbet. Jobbade en timme extra. Sedan shoppade jag lite på vägen hem, blev doftolja å rökelsepinnar på indiska, fyra olika mikrodukar och plastglas till Kians kalas på Claes Olsson sedan en runda inom Apoteket, där jag köpte en pumptvål ett lepsyl och en handcreme. För allt detta betalade jag 8kr. Det är helt sant, så jävla bra med wrapp.

Hämtade sedan Kian å dem bjöd på fika, när vi fikat färdigt hämtade vi Neah å handlade på maxi.

Sedan byggde vi pepparkakshus å lagade mat. Neah skalade alla morötter, medan jag skalade potatis. Under tiden skalade Kian en halv potatis. Det märks att han inte hjälper till så ofta.

Efter maten drog Marcus på repning. Neah fick lägga sig å jag å Kian kollade adventskalendern. Neah är rädd för skelettet å vågade inte kolla.

Nu blir det falkfilm å soffslapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0