Kanelbullar

Idag började vi dagen med luciatåg å lussefika på Neahs dagis.

Så började jobba först halv nio idag. Lyx! Fick dock jobba till 15, för att hinna med. Å när jag skulle hämta cykeln efter jag slutat mindes jag plötsligt att Marcus hade skjutsat mig till jobbet. Så fick gå å hämta vildarna. Vilket resulterade i att jag vart hemma först tio över fyra.
Hade bokat tvättstugan fyra. Så vart bara att sätta igång.

Sedan tänkte jag att eftersom det är lucia, så bakade vi kanelbullar. Rev massa vit choklad på med. Samtidigt som vi bakade, gjorde jag även pannkakor å stekte bacon. Marcus var iväg å handla julklappar. Så bara jag å ungarna hemma. Jag hatar att komma hem så sent. När vi bakat färdigt var det ju läggdags för barnen oxå var den dagen slut. Typ.

Har vart å hälsat på mina föräldrar en snabbis. Å nu har jag intagit soffläge, tittar på när Marcus fixar å grejar å käkar choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0