Granlängtan

Fredag idag, så jävla skönt!!
Ville verkligen inte gå upp, så kom ur sängen först kvart i sex å jag börjar ju kvart lver sex.
Det första jag gör är att välta ner en flaska parfym( dior med) så allt innehållet rann ut på golvet. Behöver jag ens nämna hur det luktar hos oss nu?

Kom bara nån minut sent. Halv lugn dag så kunde sluta ett som mitt schema säger. Köpte en present till Kians julfest å hämtade hem vildarna.

Sedan har vi käkat å fixat disk å tvätten från igår. Nu gör jag så lite som möjligt så jag orkar kvällen. Födelsedagskalas för Kian står på schemat. Laserdome blir det i år.

I år blir vi utan gran. Jag vill men vet att det inte går med dessa två små monster vi har här hemma. Så som dem klättrar i blommorna så funkar det inte med en gran. Har gjort en julgrupp med hyacinter å sån där lång röd blomma i å mossa. Å var enda jävla dag när jag kommer hem. Då har dem grävt i mossan. Igår hade dem till och med snott tomten. Så man behöver ju inte tänka så länge för att inse vad som hade hänt med en gran.

Men dem är söta när dem sover iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0