Glömsk

Jobbade till ett idag. Shoppade löparbroddar och handlade mat på vägen hem. Stressade med Misse till veterinären och så dem kunde ta stygnen på henne.

Sedan hem samtidigt som Kian kom oxå käkade jag innan jag hämtade Neah.

Kian var inte så glad, det var visst avslutning idag, vilket vi missade. Så alla utan Kian å typ fyra andra hade vart finklädda. Vilket han tyckte var jättepinsamt. Stackarn. Poäng till mig till sämsta mamman.

Fick gottgöra med McDonalds mat. Som alla tyckte var äcklig. Hur kan man äta där egentligen??

På vägen hem säger Marcus; tvättar inte du. Å jag bara fan, jo det gör jag.

Har iaf hunnit med att göra vegetarisk Jansson aldrig gjort innan så hoppas den smakar ok.
Nu duscha, fixa tvätten å sen sova. Marcus e på vallåsen å åker snowboard.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0