Fredag

Inte orkat skriva, då den mesta tiden har gått till att passa upp Neah.

I onsdes jobbade jag till ett, sedan försökte vi få Neah att äta något, vilket inte gick alls, hon totalvägrade för hon var så rädd för att kräkas. Vilket hon självklart gjorde iaf.
Vid tre kom Kian hem, så då blev det julklappsöppning med en mycket glad kille.
La oss tidigt, för att få lite sömn mellan kräkningarna.

I går fyllde Kian åtta år. Så gick upp vid sex för att sjunga för honom innan Marcus skulle till jobbet. Han fick åtta paket, eftersom han fyllde åtta. Han sparade de två minsta paketen till sist, å jag sa nu har du sparat dem bästa till sist. Å Marcus sa det är säkert strumpor för att skoja. Men det var ju strumpor i dem med.

Sedan när vi ätit frukost, sorterade jag å Kian ut i hans rum, måste slänga för att få plats med allt nytt. Så fyra fulla påsar som kastades å två som las ut till försäljning.

Neah var fortfarande sjuk, å orkade inger, låg i sängen å gnällde. Å jag försökte få henne att äta något, vilket inte gick. Tillslut fick jag i henne drick yoghurt å det fick hon iaf behålla. Blev två rundar till affären för att köpa något att försöka få i henne.

Vid fem kom mina föräldrar över å syster så åt vi tårta å firade Kian, ingen annan vågade komma.

Inatt sov vi väldigt bra, inget kräk å när vi vaknade vid halv nio var hon pigg och glad. Äntligen.
Så idag har vi vart iväg först i djuraffären behövde verkligen kattsand.
Sedan var vi på Eurostop å kollade rean, borde väl stannat hemma ett dygn till innan man stack iväg med henne.
Men det är så sjukt tråkigt att bara vara hemma å barnen ville ju handla. Dem har ju sparat så länge nu. Neah köpte en Barbie med en häst som kan gå själv, hon har tjatat om den i två år, men jag har tyckt det vart onödigt, å för dyrt. Nu kostade den 600kr å då var det ändå rea. Men hennes pengar. Hon köpte oxå massa petshop, en film å pysselgrejer. Kian köpte två skylanders giants gubbar, fotbollskort, ett radiostyrt ufo, hörlurar och en tröja för sina pengar.

Jag hittade två bhar, för bara 50kr styck, köpte även en mascara oxå köpte jag nya badbyxor till Kian å Neah fick en klänning å en kjol. Sedan köpte jag lite andra småsaker.
Oxå käkade vi på Max. Så var iväg mellan elva å tre. Marcus hämtade oss på vägen hem från jobbet.

Nu har vi käkat tacos å så har vi fredagsmys med ostbågar å Sunes sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0