Dag 364

Idag vaknade jag sex. Sex?! Försökte somna om, men var sjukt pigg. Låg i sängen till halv sju, försökte somna om. Men vart inte trött. Sedan kan det ju även vara för att en lillfis tryckte sug närmare å närmare å en annan sparkade mig i röven med jämna mellanrum. Plus att vi hade två lokomotiv i sängen, som buffade å la sig på en.
Skickade över dem till Marcus å skrattade tyst av skadeglädje när den ena la sig på hans rygg å den andre på hans ansikte.
Men det slog tillbaka direkt då han tryckte sig mer mot mig. Så där låg jag intryckt i mitten i vår 1,60 meter stora säng å kunde knappt röra mig.

Lika bra att gå upp. Vid halv åtta kom Kian efter å vi spela Chicago.
Vid nio väckte jag de två andra sjusovarna. Nån måtta får det ju vara.

Vi käka frukost å åkte in till stan. Reashoppade två par vantar. Skitkul eller inte. Marcus köpte nytt underställ å nån snowboard grej. Vi var riktigt givmilda så barnen fick varsitt enkronors tuggummi med. Sedan började det regna å då tröttnade vi.

Istället åkte vi till långås å hälsa på Marcus mamma lite. Käkade flygande Jacob å Kian fick present. Sedan låg vi i soffan hela familjen å slappade innan vi åkte hem.

Sedan har jag sorterat lite i ungarnas garderober oxå har vi käkat både pizza å lördagsgodis. Gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0