Valborg

Igår kom Johan över till oss på morgonen direkt efter frukost. V han å Marcus drog iväg å jag å Neah skulle på loppis tänkte vi. Men på vägren hem från bankomaten stötte jag på Malin så blev typ en timmes promenad väldigt sakta med massa prat. Sedan gick vi hem till mina föräldrar. Pappa skjutsade oss i impalan till Eurostop bruket mest det var nervöst att åka utan bälte.

Köpte nya skor till Neah å en jättesöt body till Jessica å jockes blivande son. Käkade på McDonalds med. Sedan lämnade jag Neah hos Bellan å gick hem. Klockan fem hämtade vi upp henne handlade å fixade mat när vi kom hem. Till efterrätt blev det marängsviss.

Läste resten av kvällen å hades asont.

Idag jobbade jag till tretton. Blev sjukt arg på Marcus skrek så mycket på honom så Birgitta fick stänga in oss så ingen skulle höra. Han gick på det för med de indiskengelsk som ringer å säger att de är från Microsoft. Lät dem ta över datorn. Trots att jag varnat honom gör det. Blir fortfarande lika arg när jag tänker på det. Kan inte förstå hur msn kan vara så trög.

När jag kom hem satt vi lite på skolan. Sedan gick jag en runda eller skulle iaf för att sträcka ut ryggen. Men träffade Malin igen å stod utanför henne en timme.
Sedan hem packade ihop oss å gick över till Malin å Kalle där massa andra var oxå grillade vi å ungarna lekte. Trevligt att träffa alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0