Onsdag

Igår var vi ute mest hela dagen. Dominique åkte hem vid ett. Jag å vildarna stack till maxi. Precis utanför ramlade Neah å kysste marken. Pussade näsblod å jag hade lite problem med att trösta å stoppa blodet. Kom snälla byggnadsarbetare för att hjälpa till. Vildarna var sedan i minihuset under tiden jag handlade.

När vi käkat mellanmål gick vi ut igen spelade fotboll jag å Kian blev spöade av två tioåringar men kul var det. När Marcus kom hem sprang jag en runda. Sedan var vi ute å lekte en stund till innan vi fixade middag.

Idag sov vi till åtta. Gjorde oss i ordning å vid tio kom Jessica å Thea över. Vi käkade lunch ihop. Sedan hade vi picknick ute med. Roligt att träffa dem.
När dem stack hem vid tre gick jag å vildarna till stan. Dit Marcus kom direkt efter jobbet. Kollade lite i affärer innan vi blev hungriga. Fixade middag. Å sedan var vi ute tills det var läggdags.
Helt underbara dagar det har vart.
Imorgon är det dags att jobba igen.


Kommentarer
Postat av: Sara

Shit vad du är grym som klarat springa en mil!!! Jag hade verkligen dött efter en kilometer. Det bästa jag sprungit är när jag gick i sjuan och jag sprang 5km på 34 minuter...Puss

2012-04-04 @ 19:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0