Onsdag

Ganska intensiv dag igår. Jobbade till två, sedan 45 minuters gymträning. Handlade frukt å hämtade Kian. Hem för att hämta grejer, sedan simskolan. Å Kian som är lika förvirrad som sin mamma, duschade med handduken i handen. Så inte så mycket att torka sig med.

Simskolan slutade halv fem, kvart över fem var det fotbollsträning. Men den struntade vi i. Åkte å handlade istället, så vi kunde laga mat.

Egentligen men springdag, men det regnade massa å jag hade noll motivering så gick en runda innan Marcus skulle repa.

Idag jobbade jag till halv fyra, hämtade lillfisen ringde hem Kian och fixade lite hemma innan jag å Neah cyklade till dansen. Passade på att powerwalka 25 minuter medan hon dansade. Lyckades gå in i en unge så den trycktes in i en kant på en glasvägg. Vart ju lite pinsamt, men så typiskt mig. Hörde mamman säga ånej hoppas det inte blir näsblod. Men blev som tur inte det.

Nu väntar jag på att dansen ska sluta. Å sedan kommer vi förhoppningsvis hem till färdig lagad mat. Men man ska ju inte hoppas för mycket.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag anntar att det var ett slag i skrevet för mig. :(

2012-04-12 @ 14:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0