Minus tolv cm

Blev en bra dag idag. Som nästan alla andra dagar. Barnen har vart ute nästan hela dagen.

Tina å William kom förbi en runda så blev lite avbrott med lite skitsnack, alltid trevligt.

För ett tag sedan lånade jag en bok av Felicia minus tolv cm på tolv veckor. En bok med magträning, oxå om man följer det så ska man bli sjukt vältränad å gå ner tolv cm på tolv veckor. Man ska köra olika magprogram vilket e bra. Det man oxå ska göra e å följa nån sjuk diet äta 1300 kalorier om dagen plus att man förutom magprogrammet som körs fyra ggr per vecka så ska man styrketräning en timme två ggr per vecka, intervall träna två ggr per vecks och konditionsträna två ggr per vecka. Vilket som ni förstår att jag självklart inte har gjort. Käka 1300 kalorier per dag?? Nej tack inte min grej å skulle aldrig ha tid å träna så mycket.
Har däremot vart duktig å kört magprogrammet i tio veckor, å vet ni vad som hänt?? Jo mer muskler har jag fått, man jag har lyckats gå upp typ 1,5 kg plus att mitt midjemått ligger på plus det med. Äter man för mycket godis då??

Bild på fisen när hon var en fem sex månader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0