Måndag

Igår låg vi i sängen till elva. Ingen orkade gå upp. När jag väl orkat ta mig upp å käkat. Drog jag ut å sprang en runda, blev fem km först sedan intervalltränade jag i typ en å en halv km. Gick väl ok.

När jag duschat å vi hade käkat stack vi till stan. Blev två timmar på tivolit, barnen fick åka fem karuseller var å hade roligt. Vi frös mest.

På kvällen gjorde vi så lite som möjligt.

Idag har jag jobbat till ett, ganska lugn dag. När jag kom hem åkte vi till Eurostop vildarna ville shoppa upp sina pengar, Kian ville ha skylanders men fanns inte dem han var ute efter. Neah köpte iaf upp sina pengar. Å jag hittade ett par jeansshorts å ett par trosor.

Vid te var vi hos mina föräldrar, käkade påskmat hela familjen sedan degade vi i soffan innan vi gick hem. Blev lek tills läggdags. Å när vildarna var i säng, satte vi oss framför datorn. Bokade sommarens semesterresa. Marcus har ju bara en veckas semester, så blir ingen långresa. Utan vi åker till Danmark, närmare bestämt Legoland. Stannar tre nätter, så det blir två heldagar i parken. Vilken ungarna verkligen ville.

Nu blir det slapp i soffan, borde göra mitt träningsprogram, men har ingen motivering till att träna alls just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0