Måndag

Drack en energidryck igår vid sju. Så somnade först vid tre i natt. Var så pigg jag å Marcus pratade till ett. Men kunde verkligen inte sova.

Så var ganska trött imorse. Å mycket att göra på jobbet. Men dagen gick snabbt. Slutade ett å hämtade vildarna. Vilade lite när de lekte. Vid halv tr gick dem ut sedan kom de inte in förrän vid sex. Förutom att jag tvingade in dem för att käka mellanmål. Så skönt att bo här med så mycket barn å så mycket lekplatser utan vägar.

När barnen lagt sig, gick jag å Marcus ut en runda. Skönt att röra lite på sig. Å nej vi lämnade inte den själva. Vi bytte så min mamma kom över å vi tog med oss hunden.

Nu är Marcus ute å jag gör så lite som möjligt.

Vildarna hade gramas tävling innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0