Lördag

I torsdes jobbade jag till tre. Marcus var i stan med vildarna. De gick tipspromenad å fick ballongdjur. Jag tränade en timme efter jobbet Sedan sminkade jag vildarna oxå gick vi till maxi för var man fick påskägg om man var utklädd. På kvällen spelade vi skylander.

Igår jobbade jag till tre. När jag kom hem åkte vi till Max å käkade, sedan gick vi på cirkus. Kallt men roligt.
På kvällen kollade vi på film.

Idag vaknade vi vid halv åtta. Letade upp äggen som påskharen gömt. Oxå målade vi ägg. Sedan var det Kians fotbollsmatch vid tio. Så dem kollade vi på. Världens sötaste grannar har vi med. Dem hade hängt varsitt påskägg på dörren till barnen och skrivit kort till dem. Så gulligt. Vi har käkat påskmiddag med Marcus mamma oxå har hans pappa å tjej vart här. Ikväll ska Marcus ut. Jag å vildarna ska käka godis å kolla film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0