Lördag

I onsdes jobbade jag till halv fyra. Sedan stresscykla hämta vildarna å stressa till Neahs dans. Inte bra för ryggen. Hade så ont på kvällen sen. Grät å somnade tidigt.

På torsdagen slutade jag runt två. Shoppade the å underkläder till mig. Strumpor till båda å en tröja till Neah å badbyxor till Kian. När jag visade Narcus ett par av de nya underkläderna sa jag att jag köpte dem för man måste ju stå i underkläder hos kiropraktorn å då vill man ju vara snygg. Skulle sätt hans min. Minimala svart spets hipsters var det.

Igår stack jag från jobbet vid ett hämtade vildarna å lämnade Kian som skulle till hbg. Jag å lillfisen gick till maxi handlade mat å blev hämtade sv Marcus. Packade upp å drog till glassbaren som överraskning till Neah som blev väldigt glad. Sedan gick vi i skogen å på västra stranden. Efter det åkte vi hem grillade å käkade. Sedan powerwalkade vi en timme oxå nötte vi upp Andy å Anneli på tågstationen. Dem skulle ut i Halmstad så förfestade hos oss. Vi la oss runt tolv. Å min rygg var katastrof. Sov asdåligt. Å kunde knappt gå i morse.

Men efter frukost gick vi över till min mamma å mot stan. Gick inom en loppis på vägen. Sedan hm. Köpte en klänning till mig å två tröjor å solglasögon. Neah fick ett linne hårband å ett par jeans.
Köpte även födelsedagspresent till Marcus. Så där gick tvåtusen. Sedan åkte vi hem till Jessica där vi hängde till nio. Var duktiga å gick hem. Eller jag då, Neah sov som en stock i vagnen hela vägen. Ryggen e ok. Gör ju ont men inte katastrof.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0