Lördag

Inte pallat skriva.
Onsdag var katastrofdag. Kian insåg att tomten, tandfen, påskharen inte finns. Han var helt förstörd. Skrek hur kan ni ha ljugit för mig i sju år?? Tyckte jag var jätteelak. Han vägrade gå till skolan, tyckte jag skulle sjukanmäla honom, för hade jag ljugit för honom i sju år då kunde jag lika väl ljuga för skolan. Han kastade saker skrek grät. Sa att om vi har sagt att inte han får ljuga, så ska vi inte göra det heller. Hemskt var det. Vi fick bära in honom i skolan.

När jag hämtade honom var allt lugnt iaf. Vi åkte till Eurostop köpte present till Oliver. På vägen hem snabbhälsade vi på Lillan. Roligt att träffa dem. Så länge sedan.

I torsdes jobbade jag till tre, tränade å var på möte innan jag hämtade vildarna. Satte igång tvätt å lämnade Kian på fotbollen. Ingen motivation till att springa men gick åtta km istället.

Igår jobbade jag till nästan fyra. På morgonen fick jag sjukt ont i ryggen varje gång jag böjde mig eller reste mig upp ville jag gråta. Strålade ner i bäcken å rumpan När jag sprang på Malin på maxi sa hon att det är ju ryggskott, googlade å allt stämde. Inte så roligt. Blev värre på kvällen.

Imorse var ok. Men efter att ha både vart ute å gått längst västra stranden å gått till Anderberg å lämnat Kian hos en kompis i regn. Så känns ryggen katastrof. Kan typ inte göra något utan att det gör ont. Nu håller jag på att baka paj för att ha nåt att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0