Lika ont

Ryggen har vart värre idag. Inte bra att sitta mycket å det är ju princip det min dag består av på jobbet. Plus att jag alltid sitter fel med. Fick för mig att bära massa lådor med. Kanske inte det bästa beslutet med ryggskott. Men jag kan inte låta bli.

Hämtade vildarna efter jag slutat vid ett. Åkte inom maxi å handlade. Inte heller smart. Men var tvungen att ha lite saker, å orkade inte vänta tills Marcus kom hem. Sedan käkade vi mellanmål å jag fixade lite hemma. Barnen var ute å lekte. Var ganska tungt att bära tvätten till tvättstugan, men ville få det gjort. När Marcus kom hem, gick jag en runda igen timme. Å nu känns ryggen lite bättre än under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0