Fredag

Igår jobbade jag till tre Sedan snabbtränade jag å Birgitta, stressade hem duschade å fixade mig. Kvart över fem var jag på Harrys, med sexton andra från jobbet. Käkade drack å skrattade så mycket. Riktigt roligt hade vi.

Idag stack jag från jobbet halv tolv. Träffade Cissi å lunchade å snackade skit Sedan hämtade vi vildarna och mötte upp Tina å Loke för att gå hem till Malin å fika å snacka mer skit.
Tiden gick alldeles för snabbt som vanligt å Neah surade hela vägen hem.

Blev att slänga i sig lite mat, för att sedan dra till maxi å handla massa.

Nu degar vi i soffan borde städa å träna men ingen orkar ta tag i något. Tur att man alltid kan skjuta det till nästa dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0