Tisdag

Helgen gick snabbt
sprang runt åtta kilomter i fredes, riktigt skönt
får passa på när vädret e ok
annars gjorde vi inte så mycket på fredagen
jag sprang vi handlade å marcus tränade
oxå ramlade Kian ner från ett tak
fan vad rädd jag blev
men det gick bra
resulterade i en väldigt svullen å blå haka, en lös (vuxen)tand å blod i munnen

PÅ lördagen låg vi i sängen så länge vi kunde
sedan gjorde vi så lite som möjligt
å efter det lämnade vi bort vildarna
sedan gjorde vi oss iordning

så såg jag ut iaf

å så här fina var jessica å jocke


Marcus bild får jag inte fram men han matcahde mig svart kostym svart skjorta svart väst å rosa slips

Det var en skitrolig kväll
å dem hade verkligen planerat det asbra


På söndagen hoppade marcus fallskärm
tyckte dte vard te häftigaste han gjort även om han vart sjukt nervös före




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0