Lördag

Minns knappt vad som hänt under veckan
Men har iaf äntligen skrivit kontraktet på lägenheten
ringde angeliqa i måndes då hon sagt att hon skickat dte till oss förra måndagen å berättade att vi fortfarnde inte fått det
konstigt'
men inget ovanligt att grejer inte blir som dte var tänkt för mig
måste ha kommit bort på posten
men vi fick komma dit å skriva på det

sprang även en lång runda i måndes, minst 1,1 mil
riktigt skönt

i tisdes blev dte stressigt
båda slutar ju fyra å Kians träning börjar ju halv sex
¨å dås ka vildarna hinnas hämtas plus att mat ska lagas
å såklart hinnas äta
men kian ville inte träna
han ringde till tränaren, sa att han spelat så mycket fotboll i skolan
så han orkade inte mer idag
till vår tacksamhet
så vi försökte faktiskt få honom att ändra sig
det som är roligt är tat han har börjat leka med grannbarnen riktigt mycket
även om de är lite äldre
de har iaf roligt ihop

i onsdes var vi å kollade in kommunens gym
så tänkte börja träna där på måndagara sedan
jag å birgitta efetr jobbet
måste träna styrka med
särskilt rygg å axlar

i torsdes slappade vi mest
kian hade ju sin träning
men annars gjorde vi inget
kollade nån film

igår var vi på cirkus
hela familj plus jessica theo å thea
kostade bara 50 kronor på riksbyggen
barnen tyckte dte var skitkul
men neah vart övertrött i slutet
la mig tidigt var sur på marcus
för helt löjliga saker
å är dte fortafarnade idag

idag har vi storhandlat, frostade av frysen igår
så fyllde den igen idag
å jag å neah har buggt en stor tågbana
hon tycker dte är så roligt att leka med den just nu
sedan har kian spelat tre matcher
vilket hela familjen tittade på
frös i regnet
men vad gör man inte för dem
sedan åkte vi å köpte inomhusfotbollskor till Kian
å käkade på max
så nu börjar pengarna ta slut
men man får ju nya om en vecka

jag har vart duktiga sprungit det längsta jag gjort hitills
sprang konstant i 90 minuter
så minst 1,6 mil
fan duktig jag är
kändes riktigt skönt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0