Lite sämre

Torsdag idag, ganska stressig dag
på olika sätt
Neah är sjuk , haft feber igår å legat mellan 37.5 å 38 idag
så marcus å hon får vara hemma imorgon med
söt var hon idag iaf
hon sa: mamma är bästa i hela världen, pappa är bästa i hela världen och Kian och jag
Så jag sa, fast jag är ju lite bättre
hon sa nej alla är bäst
å jag igen, nej jag är bätttre
då sa hon nej, alla är liote sämre än dig
som jag å Marcus skrattade
Ibland blir det så fel, men ändå så rätt =)

Bara två dagar kvar till Jessica å Jockes bröllop
kommer bli skitkul
var rädd att jag skulle blli sjuk
men nu känns det som det är bättre
förkylningen bröt aödrig ut
å jag hoppas dte stannar så

Kian har börjat leka väldigt mycket med grannbarnen
roligt
men synd att vi ska flytta snart då
meni gårdaran på nyhem bor dte ju hur mycket barn som  hellst
så blir nog inga problem där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0