Jobb

Somnade för sent igår
var lite för mycket uppe i varv när jag skulle sova
plus att jag å marcus pratade till tolv
så när klockan ringde 05.40, ville jag inte alls gå upp
hade ju bestämt att jobba extra
enbart för att slippa ta semester när vi ska till teneriffa
skönare att spara dagarna till något annat
särskilt eftersom vi ska flytta den månaden med

men var sjukt trött
men iaf
gjorde mig iordning
å när jag väl kom dit hade jag piggnat till
hade en ganska lugn dag
sedan åkte jag till maxi köpte massa fika
menscravings
fikade allihopa plus kians kompis

jag å neah spelade såel ihop sen
å kilarna spelade wii
Neah vart ledsen för hon inte fick vara med på Kians rum
sedan sa jag att jag ville vila lite efter jobbet
så Neah bäddade ner mig i hennes säng
så fick jag ligga där å vila
massa mys

Nu ska Neah å Marcus på simskola
å jag ska fixa lite mat
stekt fläsk å löksås


vi på bröllopet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0