james

Helgen som vanligt i ultrarapid
i fredes hade vi myskväll
drack vin å käkade räkor å gott surdegsbröd
somnade dock vid tio, för vi var grymt trötta

Lördagen körde vi till marcus mamma
lämnade lillfisen där å fikade
hon tjatade kosnrant
ska ni åka snart, ska ni inte åka nu?
Någon som ville vara själv med sin farmor
sedan körde vi till falkenberg hämtade upp andy
sedan hem

Letade upp nåt matställe
var sugna på kina mat
så jag krängde fem små rätter
'å åt upp dte mesta
jag var så mätt
det kändes som amten växte i mig å jag kunde knappt gå hem igen

På kvällen hängde jag hos Jessica, vi pimplade cider
å sedan kom pilla över å jocke kom hem
vi spelade chicago
å jag var helt klart grymmast
iaf om man räknar underifrån
vid kvart i två körde Pilla in mig till stan
där jag mötte upp Marcus
han var på James
å tråkigare ställe har jag aldrig varit på
å kommer nog aldrig vara på
plus att vakten trodde jag var under arton
å folk säger att man ska ta det positivt
jag tycker inte dte är positivt att se ut som man är 17

iaf efter vi käkat mat osv
så var klockan runt fyra
efter marcus å andy skickat diverse sms å marcus fårtt för sig att vara borat
eller iaf ta på sin mankini
så vart klockan tjugo i fem innan vi somnade

vaknade sedan halv tio
å försökte sedan göra så lite som möjligt under dagen
på kvällen hade vi lite tjekväll hos malin,
jag malin sara å tina
å tina var så fin, emn sin söta mage
sksattade massa å pratade i mun på varandra

Kollade på partaj innan vi lka oss
skitkul

Idag jobbade jag till ett
hämtade vildarnma tryckte i oss lite knäckebröd
cyklade till min mamma
lämnade vildrna
å sprang en runda
ca 1.1 mil, riktigt skönt

sedan stressa hem, duscha tvätta laga mat
för att sedan åka å skriva på kontraktet för lägenheten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0