Uttråkad

Inte så roligt att vara hemma, Neah är pigg å frisk. Tyvärr måste jag ju vara hemma imorgon med, eftersom att det är 48 timmar man ska vara hemma när dem har vart magsjuka tydligen. Vilket Madde snällt berättade för mig imorse under vårt felra timmar långa telefonsamtal.
Så nu vet jag det och ärlig som man är så fuskar jag inte.

Vi har iaf gjort massa iad, tvättat massa massa kläder, klippt och klistrat, jag har kistrat in alla recept som jag har sparat på mig i min receptbok, vilket verkligen var på tiden. Neah har klippt i tidningar och klistat in i en bok. Vi har diskat tillsammans, vilket resulterade i ett blött kök, så vi har även torkat massa vatten oxå har jag försökt peta i henne mat, vilket inte går ALLS, men hon lever ju på luft å kärlek å dte har ju funkat bra hittils, varför börja äta nu?
Sedan har vi spelat massa spel å lekt och ko9llat på film, man hinner mycket på en dag.

Kian är hemma från skolan och vi två ska snart sticka iväg på fotbollsträning, tänkte Marcus skulle slippa dte idag plus att jag verkligen behöver komma ut!

Längtar som fan efter en bebis med, tyvärr ger inte Marcus med sig, vilket börjar bli ganska jobbigt. Har iaf kommit på ett namn ifall att han nån gång skulle ändra sig. Vilket jag verkligen hoppas.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0