Fredag

FaST Känns snarare som måndag, med tanke på mina två "lediga " dagar jag haft. Jag å¨lillfisen tillbringade en del av tiden i stan igår, efter jag tränat. Shoppade presenter till bland annat dop ggr två och farsdag. Hann med en runda på bibblan å systemet. Neah var lycklig att få komma ut.

hann  även med en runda på willys innan vi hämtade Kian när han slutade klockan ett. Sedan stack vi hem, fixade läxan och käkade mellanmål. Cyklade mot stenalyckan shoppade lite till blandannat massa tuggummi å hallowwen kläder till Neah ifall att hon vill klä ut sig.

Efterd te fixade vi käk, lax med potatis broccoli och morätter, riktigt nyttiga idag. jag har faktiskt inte ätit godis eller kakor eller oboy eller läsk osv sedan i söndes, det högsta jag har lyckats hålla mig ifrån socker som inte är i maten är fem dygn. så jag hoppas på att fixa det. Å dem som säger att man inte får abstinens å att dte inte är ett beronede. Jag kan lova att dem ljuger. lättare att sluta röka.

Idag har jag jobbat till tretton, sedan hämtat vildarna. Jag och Neah har pysslat, gjort spindlar med nät, kian ville inte vara med.

Ikväll blir det fredagsmys

                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0