Ett år äldre

Jo det har man blivit
fyllde ju år igår
inte för att det spelar så stor roll
men vill väl igentligen inte bli äldre
blev lite pinsam tsytnad när marcus pappa med fru dök upp
jag var ensam med barnen hemma
firade ju min födelsedag i söndes
men de vart ju inte bjudna av tidigare händelser

men de kom å gav en blomma
frågade om jag inte firade min födelsedag
jag sa nej
å neah ville inte ens hälsa
oxå gick dem igen

Fick iaf så fina skor av Marcus en ny skinnjacka ett nyckelsnöre och en kofta
å en resväska av mina föräldrar
å neah å hennes dagiskompisar sjöng för mig
det är kärlek

Idag har jag vart å hälsat på Tina som precis kläckt en liten pojke
söt var han å sov med stil
pallar  inte ladda upp bild
Träffade Malin med
oxå var jag å Neah å shoppade

när vi sedan hämtade Kian
hade han lyckats slarva bort ytterligare en tröja
jag flippade skrek å var arg
blev sur på skolan men mest på han
sedan när vi kom hem
var dne nerpackad i gympapåsen
pinsamt

Men eftersom han redan blivit av med två tjocktröjor på tre veckor
så självklart att jag var arg

iaf så har vi haft en väldigt mysig etermiddag
jag å vildarna
lekt å handlat osv

Neah tror hon håller på att bli sjuk
jag har tagit tempen på henne två hggr
hon säger att hon är så varm å att hon nog har feber
men 37.2 så ingen sjukdom
så undra om  det är någon som hellre vill vara hemma imorgon

ska inte ljuga
det hade vart skönt att vara ledig en vecka nu
men bara en å en halv månad kvar nu tills vi drar en vecka
längtar!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0