En sån där rolig dag

igår var det dags för Neah's fyra-årskontroll. Så stack från jobbet vid ett å hämtade trollet, sedan cyklade vi mot bvc, då hon säger, jag åste kräkas. jag frågade nu. nej när vi ska hem från bvc.
så vi stack dit, hon lekte med sakerna där, sedan kom hon å sa, jag har feber känn på min panna, jag är sjuk,
hon kändes inte alls varm.

sedan var det vår tur, hon var skitglad och jätteoratig. Vår gamla bvc sköterska har slutat så det var ju en ny.
Hon frågade lite frågor å Neah svarade glatt, sedan skulle hon börja med själva kontrollen, hon pratade om färger och Neah sa stolt, jag kan alla färger
sedan fick hon trä pärlor berätta färgerna måla en gubbe å ett kors
Efter dte kom hon till mig, sa jag måste kräkas, å jag svarar är du säker, å hon sa ja. jag trodde inte riktigt på henne, men fem sekunder senare var dte en kaskad ur munnen över mig över golvet och våra jackor som låg på golvet. Väldigt trevligt. Blev att boka ny tid å skynda sig hem
Lagom innan för dörren kom nästa kaskad.
Behöver ju inte gå in mer på resten av dagen

Men det var skönt när Marcus kom hem från jobbet å tog över, å jag kunde dra ut å springa en runda.

Idag verkar det än så länge bra iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0