Torsdag

Haft lönesamtal idag, pratade länge ,men mest om annat, så som det brukar bli. har massa blåmärken över hela armen med, ser ut som jkag blivit misshandlad. Så hon undrade ju självklart vad som hänt, sanningen är ju inte den bästa. Så sa ärligt som dte var att jag har slagit in i en vägg och skulle slå i ett bord men missade så hela armen gick längs med. Lät ju ännu mer som jag blivit slagen. men sa att så verkligen inte var fallet. Så sa hon ja du har ju sagt att du har hetsigt temprament, men så farligt trodde jag inte det var.
Sedan sa hon då kanske det är tvärtom att du slår din pojkvän. ja mer än att han slår mig iaf svarade jag.

När vi sedan var hos mina föräldrar hela familjen frågade mamma vad jag gjort, å då sa jag att Marcus slagit mig, hon trodde inte alls på mig, å när jagsa sanningen var dte ändå hon sa, å du snackar om mitt temprament.

Har vart väldigt stressig dag idag iaf.

JKänner mig duktig, har inte ätit något med socker, alltså absolut inget alls, sedan i lördes, det är dte längsta hiills. Läste att om Man håller sig helt fri från socker, å även vitt mjöl å vanlig pasta oxå vidare, så ska det ta tio dagar för kroppen att bli av med ett sockerberonde. Och om man bara äter ofta och regelbundet, så ska man inte bli sugen. Och jag har följt det, ätit noga mycket och ofta lusläst innehållsförteckningar osv. Och faktiskt så har jag inte alls vart lika sugen som vanligt. Känns sjukt bra.


Inte många dagar kvar tills vi åker, har tagit lite extra semester dagar i december så jag iaf är ledig sammanlagt två veckor, så vi hinner med flytt osv. Räknade efter, å när året är skut, kommer jag att ha haft 8 fulla veckor semester tillsammans inte illa, men alla sparade dagar är ju oxå nästan slut, men vi får ju nya i januari iaf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0