Stress

Är något stressat över flytten
kan ju erkänna att det är den sämsta planerngen jag haft, var ju inte medveten. Men att flytta samtidigt som man sticker utomlands är ju inte att rekomendera, för att förvärra lite till beställde jag massa möbler o grejer från ikea, som självklart ska levereras samma dag som vi får lägenheten, det var den enda dagen som funkade, med ledighet osv.
Kan ju erkänna att jag har lite ångest för det här med Marcus arbetslöshet som kommer nästa fredag: samtidigt som jag tycker att det ska vara askönt att han kommer att vara "ledig" när vi flyttar, så är det ju inte det bästa att ha dubbelhyra på 14000 ihop, sticka till teneriffa, plus julen och Kians födelsedag samma månad, när man får 10000 i akassa.
Men för att trösta oss, så har vi redan köpt alla  paket till paketkalendern alla julklappar plus halva kians födelsedagspresent, jag har redan slagit in allt och packat ner i en flyttlåda. Bara Marcus ena present som inte kommit ännu, men den är betald. Så kan iaf släppa den stressen.

I måndes gjorde vi Neahs 4-årskontroll, utan kräk den här gången. Det gick bra, hon säger ju dock inte r, så fick tips om nån väska med övningar man kan låna på bibblan å den är bokat. Det är ju inget ovanligt när man är 4, å inget som vi känner oss oroliga för, det kommer, är jag säker på, tycker faktiskt det är ganska gulligt.

hade även utvecklingsamtal med Kian, han ligger väldigt bra till i skrift å läsning, dem säger att han fattar lätt och är väldigt smart, men måste vara nogrannare, han vill bli färdig först. Måste bli bättre på att hålla regerna med. Han tycker ju skolan är lite för lätt. han sa att han vill ha det svårare.

Har blivit sämre på att träna, men gymmar iaf på tisdagar, försöker springa en gång i veckan å köra spinning/cykling en dag och rockring en dag. det går väl sisådär=)

Tiden bara rinner iväg, Å vi har sjukt mycket kvar att packa å fixa här, alla hål som ska spacklas igen, å målas om.

Träffade sötaste Tina med Loke idag, sprang på henne å stod å pratade i 40 minuter oxå var jag hos Linda i tisdes en timme, det är väl de vänner jag hunnit träffa under veckan, men blir ju så när dte är mycket som ska fixas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0