Packa??

Förra helgen var skitrolig, innehöll lite av varje, födelsedag, fylla, lite för mycket utklädnad, möte med nuvarande kändis, biobesök dans kaskadspyor. pumpautskärning och massa massa annat. För lite sömn dock.

Veckan som gått har gått så snabbt.

Jobbade måndag tisdag å pratade å pratade med Marcus om framtid å massa annat
Vet inte riktigt vad som bestämdes om ens något bestämdes, men drömmar iaf.

I onsdes var vi lediga, dagen tillbringades hemma hos johanna, som dessutom var barnvakt så sju ungar hade vi, plus en i magen, mysigt, träffar dem alldeles för sällan
men så är dte ju med alla, tiden räcker inte till allt

andra höstlovsmissen inträffade med, andra träningen som vi åkte på, som själ´vklart inte var.
men vi fick en rolig stund på en lekplats vi aldrig avrit på i mörkret
På började oxå den efterlängtade packningen av saker inför flytten.

I torsdes minns jag inte alls vad vi gjorde

Fredagen tränade jag på kvällen å när jag kom hem, stack marcus på fest å sedan båb, jag ville inte lägga mig själv, men somnade på soffan till filmen, vaknade i slutet å gav upp å la mig.

Lördagen hann vi med mycket på, packade en hel del skaer städade handlade var på fotbollsträning och hade myskväll först med vildarna kollade film mammor till mars eller nåt sånt, krängde godis. sedan kollade jag å marcus baksmällan två käkade räkor å lindt creation, finns ingen godare choklad.

Sedan somnade vi illamåendes.

Idag vaknade jag sju, var pigg, packade massa, tvingade upp marcus, rensade ur ena källarförrådet, han å kian åkte till tippen å jag packade å packade å packade oxå lekie vi kurragömma, beställde pizza å var ute en stund.  26 fulla lådor senare å besök hos mormor och morfar och besök av mormor och morfar, var dte dags för läggdags av vildarna.

Å jag har bestämt att nu får vi skita i att flytta på ett tag.
Vill inte packa mer, Va fan har man så mycket saker för??


 asgammal bild på mig å vildarna-bebismys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0