Helg

Ännu en vecka har gått i rasande fart. tandläkarbesöket i onsdes gick sådär, hon sa att jag måste sluta äta så mycket godis. MÅSTE, så jag gick hem å åt upp det som fanns kvar sedan tisdagen.

På torsdagen hade jag ännu inte fått min mens började bli lite nervös, köpte gravtest, kissade på det å fick mens två timmar efter, den mest onödiga hundringen jag gjort av med på länge. Blev lite ledsen ändå, varför blir man alltid det när man tar ett sådant test. Skulle inte vilja bli gravid nu. jag vill verkligen ha fler barn, men inte när inte Marcus vill å särskilt inte när han inte har jobb. Känns inte som någon bra planering alls.

idag har vi sprungit i stan hela dan shoppat upp våra sista pengar. oxå provade vi mössor å glasögon å kian såg ut som Bingo Rimer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0