Godis

Jobbade till två igår å tränade efetråt som alltid på tisdagar. Vi börjar bli starkare, dte märks, klarar mer å mer. Känns bra, Jag som aldrig har haft några armmuskler i hela mitt liv börjar faktikst få lite.
Fick med mig en extra unge hem från skolan med. Så alla lekte hur mycket som hellst. Neah sa att hon var kär i Andre å jagade Kian å Andre genom hela lägenheten efetr pussar. Kul att hon fick vara med å leka iaf.

När barnen lagt sig, stack jag över till videomix köpte massa godis å krängde tills jag mådde illa. Sedan låg jag i soffan å gnällde å ansträngde mig för att inte kräkas resten av kvällen. Precis som vanligt då.

Å imorse åt jag av dte som var kvar till frukost. Gott. Neah vägrar klä på sig, springer runt naken och sjunger konstant. Vårt lilla troll.
Å jag har packat en låda till,har ingen lust alls att flytta längre. Ser inget slut i packandet.va fan har man så mycket saker som man egentligen inte behöver för??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0