Torsdag

Den här veckan har gått sjukt snabbt
I måndes var jag riktigt trött
slutade ett å längtade hem för att sova
men kian ville ha med kompis hem
så där las mina planer i kras
fast lyckade ta en powernap på soffan till allt liv å stök
Neah blir ju helt förstörd när inte hon får vara med å leka
å som hämd på kvällen
försökte hon se till så att kian inte skulle vara med å läsa saga

Tisdagen skulle jag slutat fyra
men drog som vanligt tidigare
så stack hem vid två
kian blev inte glad när jag kom
han skulle ju vara där till halv fem å tyckte att jag kunde komma tillbaka senare
var ute å sprang, vart riktigt skönt
men knäna gör ont

Igår vart jag ledig, så skönt
jag å neah slappade här hemma
mös å sov länge
hämtade kian starx innan tolv
gick till stan, shoppade upp deras spargrispengar på br
oxå  köpte vi fika å hade picnick på pippilekplatsen
riktigt mysigt
men lite kallt

Idag skulle jag slutat tre
men dte kände jag inte för
så drog vid ett
inte bra att förlora så mycket timmar
men jag e trött på att jobba just nu
hämtade neah, lät faktiskt Kian vara kvar
vi mös här hemma
Marcus ringde, han hade fått nytt jobb
känns skitbra, lite sämre lön, men bättre än a-kassan iaf=)
När Marcus å Kian kom hem
'drog jag iväg sprang min runda
sedan snabb dusch få i sig lite mat
oxå cyklade jag å kian till fotbollsträningen

neah var så söt innan
hon hade fått tag på svampen som vi har när vi städar toan
så stod hon å skrubbbade på toalocket
så sa jag till henne, släpp svampen nu, vi ska käka
hon tittar konstigt på mig, å säger
det heter inte svamp, dte heter fruktansvärt
ha ha ha ha

jag fattar inte hur vi ska få ihop allt nu
alla träningar jobb osv
hur gör man?
Marcus kommer ju jobba 7-16 nu igen
Mån simskola + marcus karate
Tis, jag slutar med fyra, kians fotboll17.30-19, sedan repar marcus plus att jag springer
ons, marcus karate
Tors jag slutar femton, jag springer, kians fotboll17.30-19, sedan ska marcus repa
fredag-tomt
lörd, matcher nästan varje lördag+ karate ibland
sön-simskola plus att jag springer
å nånstans därimellan ska man ha tid för varandra och vänner
oxå vill neah börja på travskolan
vilket jag med vill att hon ska göra
Å samtidgt vill jag ha en unge till
kanske ganska bra att inte marcus vill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0