lördag-söndag

förresten så ringde jag till barnmorskan i fredes
eftersom jag fortfarande inte fått nån tid på kk
dem försäkrade mig om att remissen var skickad
det kunde hon ju se i datorn
fick två nummer till kk, som jag skulle kolla upp vart min tid tagit vägen
ringde, kom till svararen som sa att telfonkvoten var fylld för dagen
var god återkom nästakopmmande vardag
ringde tillbaka till barnmorskemottagningen
de sa att dte var konstigt så sa dem att dte inte var bråttom
å att dte inte är så ovanligt att man inte hittar spiralen
man ska bara vara orolig om man har ont
å jag sa, men jag har ju ont
ojdå sa hon, gav mig ytterligare ett nummer och kollade igen om remissen verkligen var skickad
vilket hon sa att dne var
ringde dte nya numret jag fick
ett nummer som inte existerade
lagom sur ringde jag till växeln på sjukhuset
tvingade dme att koppla mig vidare
pratade med nån på kk, som skulle kolla om de fått en remiss
hon tog mitt mobilnr, ifall jag skulle råkas kopplas bort under tiden hon höll på
jag kopplades naturligtvis bort
kollade på mobilen, där dte stod endast nödsamtal
Ringde återigen till växeln, bad dem kpolla mig igen
fick tag på samma perosn på kk
då hade dem inte fått någon remiss
hon hade ringt till barnmorskemottagning å vart sur på dem
för att de har gjort fel
hon försökte boka oin en tid, men systemet krånglade
lovade att ringa mig på måndag, så jag kabn få en tid så snabbt som möjligt, så de kan leta upp och ta ut spiralen

Tur man är van
när allt sånt här alltid händer mig

Igår gick vi upp runt halv tio
gjorde oss iordning
marcus mamma fyllde år så vi skulle dit
hade som vanligt glömt bort att hon är tvilling
glömmer alltid köpa prenest till henens syster
men stack inom maxi å köpte en blomma innan vi drog
var så pinsamt förra året när neah gav presenten till fel farmor
de är ju enäggstvillingar
å vi inte ens köpt nån present till henne
å nu när vi var så duktiga, så var hon självklart inte där =)
Fikade å hade trevligt
drog hem vid ett tiden
jag stack å solade
sedan käkade vi å slappade
halv fem gick jag hemifrån
svängde inonm mina föräldrar
för att sedan möta upp jessica i stan
tog bussen till vallås
skulle hem till emily på sexparty å fest
där träffade jag Julia, en tjej jag jobbbat ihop med tidigare
riktigt roligt att se henne
vi hade en trevlig kväll
jag å jessica drog in till stan, nån snubbe som hette daniel hängde på
å vi hade en skitrolig kväll på bulls å gastons
bästa kvällen på länge


Idag har vi mest slappat
men oxå hälsat på kolle felicia å Julie
plus lagt våra sisat pengar på kinamat
neahs första simskola är idag
så hon å marcus ska iväg på dte snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0