27 februari-9mars

Söndagen den 27 februari
Minns inte riktigt vad vi gjorde
men har för mig att vi var hos kolle å felica
hälsade på
neah var hos linda å felica å lektekian avr hos mormor
ör dem ville inte följa med hem till kolle å felicia

Måndagen den 28 februari
Jobbade jag sju till tertton
dagen gick snabbt
På kvällen ahde kian simskola

Tisdagen den 1 mars
jobbade till fyra, minns inte vad vi hittade på
sjukt dåligt minne nu för tiden

Onsdagen den 2 mars
slutade halv fyra, hade möte på jobbet
å följe med sandra hem
var sedan en sväng hos mina föräldrar
på kvällen posade vildarna framför kameran


Torsdagen den 3 mars
Kian följde med casey hem från skolan
jag hämtade honom när jag slutat strax efetr tre
eller snarare skulle hämtat honom
men fastnade där tills rutn sextiden
ha ha, så hämtningen tog tre timmar

Fredagen den 4 mars-lördagen 5 mars
slutade ett
hängde sedan hos mina föräldrar till runt halv sju
bjöd över emil å angelica på mat å dricka
hade revligt fram tills tolv, då de drog hem
hade sedamn lust att hitat på något
ringde mille å zebbe,
dem kommer över, vi spelade spel å drack lite till
sista gången jag kollade på klockan var dne 04.48
var inte lika kul när vildarna vaknade åtta på morgonen dagen efter
efttersom vi slutat dricka vid halv fem typ
så var jag ju fortfarande full
men dte var bara att se glad ut, gå upp
fixa frukost
å sedan mysa framför en film med ungarna

marcus fick sova till halv tolv
för sedan skulle han tatuera sig
vilket trots bakfylla blev riktigt bra
jag å vildarna var på maxi å handlade
å sedan tillbringade vi eftermiddagen på lekplatsen
var ute tills vi frös massa

somnade väldigt tidigt på kvällen kan jag ju säga

Söndagen den 6 mars
Marcus bytte till sommardäck på bilen
sedan drog vi till tropikcenter i helsingborg
där var fint å vi hade några roliga timmar
efetrd et drog vi till ikea
shoppade en timme
medan vildarna lekte i barnpassningen
efetr dte bar dte hemåt
till maxi, storhandling
å sedan kom jessica med thea å theo
lekte tills det var dags för att sova


Måndagen den 7 mars
jobbade jag till ett
när jag kom hem stack vi ut på lekplatsen
vart ju jättefint väder
lekte tills vi frös
annars gjorde vi inte så´mycket



Tisdagen den 8 mars
Jag jobbade till sexton
skyndade mig hem
vi fixade mat
sedan åkte jag å jessica till malin
hon hade me and i party
kollade barnkläder å käkade kladdkaka
riktigt trevligt

Onsdagen den 9mars
Ledig dag
marcus gick upp med vildarna, lämnade kian i skolan
å började ta hand oim tvätten
jag sov till nio
hade möte med rektorn halv tolv
allt känns mycket bättre nu
sedan hämtade jag kian
vi käkade lunch allihopa
drog över tioll johanna, göra å dominique
fikade å nsackade skit tills klcokan blev sex
hanldade grillad kyckling å vitlöksbröd
käkade å la ungarna
sedan drog marcus på träning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0