21-30 mars

Vart fan tar tiden vägen
jag e sämst på att uppdatera, jag vet

men måndagen den 21 mars
så ringde såklart inte barnmorskan/gynläkaren eller vem dte nu var som skulle ringa
å när jag ringde så var kvoten såklart fylld för daegen
ringde växeln som vägrade koppla mig
väntade nån timme ringde växeln igen
å eftr att jag hotat med att åka upp akut
ringde dem upp mig
När jag berättat allt
fick jag en tid dagen efter 08.45 på morgonen

Annars så hade kian som vanligt simskola
vilket gick bra

Tisdagen den 22 mars
Var uppe på sjukhuset runt halv åttta
blev inropad i ett annat rum strax innan nio
frågade efter toa, fick den utpekad  å gick å kissade
två minuter senare kommer samma person som visade mig toan å ville ha ett urinprov
för dte kunde hon tydligen inte sag två minuter tidigare??
Sa att dte går nog inte så bra
då säger gynläkaren, drick kaffe
problemet är ju att jag inte dricker kaffe
vilket jag oxå sa
då sa hon, jag gör ingen undersökning utan ett urinprov
jag kommer tillbaka om en kvart å då ska du ha kissat
sa hon assurt å gick därifrån
så dte var bara att klämma ut några droppar
gravid var jag iaf inte, som jag vänligt hade försökt förklara för dem

Hon sa att hon skulle försöka få ut spiralen
hoppade snällt upp i stolen
å hon kallade med ul, å hittade spiralen
den satt dä'r den skulle
å hon trodde hon skulle få ut den
men sa att om hon inte skulle fixa det, skulle dem dra ut den under operation
alltså sövas å sånt roligt
jag sa att dte hade jag ingen lust med
men efter en halvtimmes försök med diverse verktyg för att få ut den gav jag upp
det gjorde fruktansvärt ont
å hon var förvånad över att jag höll ut så länge
men vem fan vill sövas??
Fick iaf tid för operation oxå passade hon på att ta massa blodprov efetrsom ajg blöder massa å lätt

Två timmar tog dte på sjukhuset
väldigt roligt
eller inte

slutade fyra
å tillbringade kvällen med att vtätta

Onsdagen den 23 mars
skulle på ett möte med kians skola på morgonen
men det blev inställt
så istället drog jag å vildarna till busfabriken
å dem hade tre mycket roliga timmar där
jag hade väl oxå ganksa kul
På kvällen hade marcus som vanligt karate träning
å jag å vildarna läste massa

Torsdagen den 24 mars
Jobbade till femton
sedan var jag på ett möte till sjutton
så hela dagen försvann
hann ju typ bara hem
fixa mat oxå var dte dags för vildarna att lägga sig
fy för att ha dte så alltid

Fredagen den 25 mars
Jobbade till femton
hämtade vildarna
lekte massa tills vi såg vad klockan var
snabbkäkade
oxå gjorde kian sig iordning, tuppkam med grön å blå färg ville han ha
det var dags för första skoldiscot
Så vid sex lämnade jag å neah av honom
marcus stack på fest med johan
Vid åtta hämtade vi honom igen
tiden därimellan var vi hos mina föräldrar
Kian hade haft jätteroligt på discot iaf
På natten när marcus kom hem vaknade jag av att han tryckte in mig i sängen
för han ville ligga ute på kanten
full var han, å han sprang mellan toan å sängen en del =)

Lördagen den 26 mars
Åkte runt tiotiden mot varberg med mina föräldrar å lillsyster
skulle hem till min farafr
först rensa i ahsn hus
vilket vi höll på med ett antal timmar
å käkade  mat frångrillen, har aldrig sett så stora portioner
förstår att folk blir feta iaf
på eftermiddagen kollade vi in farfars nya lägenhet
å käkade tårta
På kvällen gjorde vi typ ingenting

Söndagen den 27 mars
Gjorde inte så mycket
slapapde å lekte med neah
kian vart i helsingborg
storhandlade gjorde vi med
oxå var marcus å neah på simskolan
kvällen tillbringades i tvättstugan

Måndagen den 28 mars
Jobbade till tretton
hade möte på kians skola efter jobbet
sedan hämtade jag neah
å efter dte gick vi moit stationen å hämtade kian
sorterade sedan ut alla vinterjackor å sånt
marcus fixade mat å sedan stack dem till simskolan

Tisdagen den 29 mars
skulle jonbbat till sexton
men kunde dra rean vid två
stressade hem,men kändes som jag glömt något
cyklade snabbt, glad för tat hämta kian lite tidigare
stressade så mycket så jag körde förbi skolan
fick vända, å när jag kom fram kändes dte återigen som jag glömt något
å precis när jag öppnat dörren till skolan å sagt hej till kian
tar jag upp nycklarna, ser att jag glömt lämna in en nyckel
säger hej till fröknarna å säger att jag kommer tillbaka å hämtar kian om en halv timme
stressar fram å tillbaka
kan man vara mer förvirrad än mig?

Onsdagen den 30 mars
Slutade 15.30
köpte present till kians kompis på br
sedan hade jag å sandra följe hem
hämtade kian stack hem
slappade lite, käkade mat
å gick till lekplatsen
sedan gick jag å köpte en fet godispåse
som jag krängt i mig medan marcus vart å tränat




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0