10-18 mars

Torsdagen den 10 mars
jobbade sju till femton
Minns inte alls vad vi gjorde den dagen

Fredagen den 11 mars
Slutade tretton
mötte marcus å neah i stan
handlade lite på systemet
å köpte the på life
sedan åkte vi hem
marcus skulle iväg
jag å neah slappade
oxå gick vi till maxi
På kvällen hade vi myskväll

Lördagen den 12 mars
sov tills jag vaknade
eller ja tills marcus väckte mig
marcus åkte iväg å spelade airsoft
jag lämnade neah hos mina föräldrar, passade på att sola
sedan tillbringade vi eftermiddagen hos mina föräldrar
neah ville inet följa med hem
så hon stannde där
jag gjorde mig irodning å strax efter marcus kommit hem
drog vi över till Johanna å göran
där umgicks vi fem par
drack å spleade spel
hade trevlligt, men alal var för trötta
Drog hem runt ett

Söndagen den 13 mars
Slapapde i sängen tills neah kom hem
marcus å hon åkte hem till hans systaer eftersom hon fyllde år
jag följde inte med
skulle ju hämta kian på stationen
tänkte åka ut till madde
men vi orkade inte
sitället gjorde vi tacos å hade familjemys när neah å marcus kommit hem igen

Måndagen den 14 mars
Jag slutade halv två
stack bort till maxi
köpte semlor munkar å akor
oxå fikade vi massa allihopa på eftermiddagen
var ute å lekte massa med
sedan var dte kians simskola
å jag å neah var hos Vicky å hälsade på
trevligt, men glömde bort tiden å fick springa hem
så kian inte skulle bli själv

Tisdagen den 15 mars
jobbade till fyra
var ute på lekplatsen å lekte med kians klasskompis elin på lekplatsen
på kvällen kollade vi på dhpremieren

Onsdagen den 16 mars
jag å madde var på fackets ungdomsdag
skirtråkig föreläsning på morgonen
men skitroligeftrmiddag på arosfortet, där vårt lag vann
rasmus änglar hette vi
När jag kom hem
fixade vi mat
sedan stessade jag å tina över till elin
där det var me and i party
igen
men var där bara för att träffa tina å elin
på kvällen minns jag knappt vad vi hittade på

Torsdagen den 17 mars
jobbade till femton
sedan stack jag hem
vi lekte med vildran å gjorde oss iordning
min lillasyster fuyllde år
vi lurade kain att hon fyllde fjorton
å hon blev inte så glad när han å neah sa grattis på fjortonårsdagen
käkade god mat
sjöng å drog hem
kollade på csi å däckade nästan i soffan

Fredagen den 18 mars
jobbade till ett
gick till sytemet
tänkte sedan sola, men var kö å orkade inte vänta
snackade med kians lärare
sedan hämtade jag honom, marcus kom samtidigt
å sedan åkte vi å hämtade kian
hem en runda
för att sedan dra till maxi å storhandla
efter dte har vi slappat lekt
käkat pizza å kollat på film
marcus har dragit till tobbe
å nu är dte dags för vildarna att sova
å jag får egentid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0