Torsdag

Är dte bara jag som älskar det här vädret
hur mysigt är det inte när det är vitt överallt
så vackert att titta på
å knastrar så mysigt när man går
ska det vara vinter så ska det ju vara på riktigt ju

Jobbat till ett i dag
hade som vanligt folk sjuka
både morgon å kväll
men det löste ju sig
tog en extra runda å gick upp till sjukhusapoteket med
lyckades hämta ut medicin som var låst
hur nu en medicin kan vara låst
men sköterskan blev riktigt glad
kallade mig till och med gullig

Efter jag slutat gick jag hem till mina föräldrar
hälsade på en kort stund å följde med ut med hunden
fast tröttnade snabbt å gick hem
neah hade feber igår
39.8 när de ringde från dagis
så hon å marcus hade myst hela efetrmiddagen
men idag är hon lika pigg som vanligt
så dte känns skönt
Två nätter i rad har hon ropat att hon har vart kissignödig
så hon har gått upp på natten å kissat
hon sover ju så hårt att hon inte vaknar när hon kissar
så dte är verkligen framsteg som känns bra
Vår lilla vilda prinsessa

Kian är inne i sån trots testar alla gränser
men dte är väl den kända 6-årstrotsen som slår med full kraft
igår tyckte han att jag skulle ställa mig på gatan
vänta tills en bil kom, så jag blev påkörd och dog
bara för att jag gled på snön framför honom
kändes snällt
men dte är ju bara att försöka ta allt lugnt
vilket inte alltid är så lätt med mitt temprament

Idag blir det mest hemmamys med barnen
kanske lite pulkaåkning med kian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0