Torsdag

Igår skulle jag igentligen ha träffat både tina å lillan
Tinas pappa hade ramlat å brytit revbenen
så vi skjuta upp det
å det strulade lite för Lillan
så dte sköt vi upp med
Hade en mysig hemma dag med familjen istället
'var ute en del med
På kvällen kollade vi på film
Pineapple express
Fan vad rolig den var, se den
Så rolig att jag inte ens somnade i soffan
som jag alltid annars gör

Idag började jag som vanligt halv sju
Hade en ganska lugn förmiddag
vi var skitduktiga hann planera ikapp allt
å var färdiga med planeringen fram till den 28 januari
hade gjort om alla avapass
insett att vi klarade oss utan de flesta
Efter middagen var dte lika dant
hann fixa sånt man annars inte hinner med
sedan bestämde vi oss för att vi kunde sluta lite tidigare
så birgitta så jag stänger ner datorn
å jag sa kolla mejlen först
då hade hon fått ett nytt ärende med massa hjälp
som skulle komma på måndag
å när jag kollade min mejl
'hade jag med fått ett nytt
med ännu mer hjälp
så mycket hjälp man kan ha i princip
Så blev ganska stressigt
då alla planeringen måste göras om
inte från grunden
men ändå

Kom från jobbet vid tre
Mötte upp marcus vid dagis
stack till max
köpte mat
käkade hemma
Å vid fyra kom Lillan med sina små troll
eller ja milton är ju ett litet troll iaf
ett litet gulligt troll, så söt
Har ju knappt träffats på ett år
så roligt att äntligen träffa henne å ungarna
tyvärr går ju tiden alldeles för snabbt
Hoppas bara att det inte ska ta så lång tid igen innan vi ses

Nu har vi precis lagt vildarna
håller på att tvätta
sedan ska jag nog gå förbi min  mamma
lämna lite papper som hon ska ha inför thailandsresan
å telefonnr, fick ju hem simkorten idag som vi ska ha därnere
skit bra 450 för två stycken med 585 bath att ringa för
å dte vbästa är att det kostar bara som ett lokalsamtal att ringa till oss
kan inte bli bättre

Längtar en del nu
måste jag erkänna
samtidigt som dte känns väldigt jobbigt att vara borta från vildarna så länge
vet ju att de har dte bra hos min mamma
men ändå 17 dagar utan dem
Längtar ju nästan ihjäl mig när vi hade barnvakt en hel helg en gång





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0