Tisdag

Vaknade inte av klockan idag heller
så sjukt trött på morgonen
så skönt dte kommer att bli artt sova tills man vaknar i över två veckor!

Hann iaf i tid till jobbet
å jobbade till fyra
var som vanligt en aning förvirrad
gick för att göra något
men när jag kom ut i ett annat rum, hade jag redan glömt vad

Efter jobbet drog jag å solade
sedan till hemköp, köpte revben
oxå cyklade kjag till min mamma
hon hade hämtat kian
precis när jag kom fram kom även marcus å neah
så käkade vi allihopa
stannade där tills vid sextiden
åkte hem
vildarna käkade igen¨sedan spelade vi steka ägg
jag å barnen
gick snabbt tills dte var sovdags för dem

Marcus spelar xbox
jag e sjukt trött, blir nog tiidgt i sängen
är ledig imorgon, så skönt!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-01-25 @ 20:48:00
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Lucas

Hejsan, haft en bra dag idag? :)

2011-01-25 @ 20:51:33
URL: http://modegrabben.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0