Söndag

Vaknade vid nio av barnen som inte ville sova längre
marcus låg kvar till tio
sedan sparkade jag upp honom för att fixa frukost
men orkade knappt gå upp när den var färdig
vilket jag iaf var tvungen till
Sedan höll kian på att trotsa som fan
jag städade å sorterade lite bland deras leksaker
sånt som behövs ofta

Vid två skulle vi till Tindra på födelsedagskalas
Kian fick inte följa med
för han betedde sig så dåligt
har jag sagt något
håller jag det

Så han fick vaar hos mina föräldrar
medan resten av familjen åkte till Tindra
Firade henne fram tills fyra
för att sedan åka hem igen
Hämta upp kian
oxå köpte vi pizza (igen)
ingen pallade laga mat
kvällen tillbringades för mesta del i liggandes läge i soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0