Onsdag

Vaknade runt sju imorse
Kunde inte somna om
Inte så konstigt när man somnar så tidigt som jag gör

gick iaf upp med vildarna när de kom
fixade frukost
å kollade ut genom fönstret
å jag som igentligen älskar snö
kan ju erkänna att det börjar bli lite tröttsamt nu
snö sedan slask sen is å nu is å snö
det ända Kian sa var:
kan det aldrig ta slut?

han är föresten feberfri
så värkar va samma grej som neah hade
en dags feber bara
skönt att ha honom som vanligt igen

Var ganska pigg idag
så har passat på att rensa ut i viktiga papper pärmarna
städat lite å sådär
Eftersom kian hade feber igår
känns det bäst att stanna inne idag


Kommentarer
Postat av: felicia- mamma till Julie

jag skänker varje år en femhundring till rädda barnen! :)

Så jag gör iaf något! :)

2011-01-12 @ 15:49:12
URL: http://chickmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0