Onsdag

Vaknade två minuter innan klockan ringde
å gick upp typ kvart i sju
väckte vildarna
oxå gjorde vi oss iordning
lämnade kian på skolan exakt klockan åtta
sedan gick jag å neah en runda, samtidigt som jag pratade med madde i telefon

sedan hem, käkade frukost nr två
ringde Felicia
bestämde att vi skulle träffas strax efetr tio
jag vart lite stressad å råkade gå fel väg, så vi gick om varandra
så hon kom nästan hem till mig å jag till henne
innan dte upptäcktes
vi träffades ju iaf tillslut=)

Gick mot bibblan
hanna med stan å netto
innan vi gick hemåt
jag för att hämta Kian å hon för att börja tvätta
var på Kians skola precis tolv
Spelade massa spel med barnen
mest kian för Neah tröttnade
vid halv fyra gick vi till simmos å sedan mot lInda
hämtade böcker
neah ville gunga så blev en halvtimme ute på lekplatsen med
sedan frös lillfisen, emn inte kian
å han hade varken långkalsonger elller termobyxor

På kvällen tränade marcus, å jag lsäte ut en av böckerna av lotta Tell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0