onsdag

Fick stanna lite extra på jobbet
1.5 timme eller så
kom därifrån strax efter två
Hemma spelade vi kinect hela familjen
tiden sprang iväg
kollade på klockan strax innan fem
Kian skulle på simskola å Marcus på karate
så blev att fixa mat snabbt
Jag å neah fick massa mystid
när killarna var iväg

På natten vid tvåtiden
vaknade vi av neah som kräkte ner hela vår säng
mysigt
bädda rent å somnade väl om efter tre
vid fyra var dte dags igen
bädda rent osv
somnade inte om
gick upp kvart över fem
tvättade , fixade iordning mig å kian å drog most skola å jpbb
Marcus fick vara hemma

Neah mådde bra på efetrmiddagen igen
å på kvällen var hon lika vild som vanligt igen
jag var helt slut dock
inte mycket sömn ju
somnade tidigt
å sov till halv nio idag

Min tur att vara hemma
Marcus har kurs hela dagen med jobbet som var viktig
jag har möte vid ett
som jag velat gått på
Ska se om jag kan tvinga minlillasyster å skolka
å passa neah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0