Måndag

Vaknade inte av klockan
marcus väckte mig 05.40
tjugo minuter innan jag borde sticka hem ifrån
tog ytterligare fem minuter innan jag kom upp
marcus första dag på jobbet i hbg
hade lovat att hjälpa till med ungarna på morgonen
vilket givetvis inte hanns med
men han är van vid att fixa allt på morgonen
frukost, bädda alla sängar fixa ungarna osv
medan jag fixar mig själv
så är vår morgonfördelning
å med  mitt morgonhumör
så vågar han inte säga nåt
ha ha

Jobbade till strax innan ett iaf
vi hann med sjukt mycket
å kände oss jätteduktiga
Hämtade kian
sedan neah å tillsist daniel som med skulle med oss
kian å daniel lekte massa
å jag å neah hade mystid
kliade henne massa på ryggen å kollade på film
hon hade så mysigt så hon somnade
vid halv fyra kom daniels mamma å lillasyster över
sedan satt vi å pratade till halv fem
då alla stack hem
dags för mig att laga mat
så den var färdig när marcus kom
sedan var dte simskola för kian å karate träning för marcus
han var sjukt trött på kvällen sedan

Jag å neah gick hem till linda å felicia vid halv sex
hälsade på lite
fick reda på att dagis var stängt på måndag
vilket vi helt missat
så riktig panik
jag bara måste jobba
å marcus kan ju inte heller vaar ledig
men har jag tur, tar mamma henne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0