Måndag

igår låg vi typ i sängen hela dagen
det var ju trots allt söndag
jag gick ju upp med vildarna när de vaknade
men efter lite morgonbus och mys
gick jag å la mig hos marcus igen
När vi väl pallrat oss upp
slappade vi mest
han å kian gick å köpte kinect
När de kom tillbaka gick jag ut med Neah
Blev en runda till eurostop
hon somnade dock efetr fem minuter i vagnen
å fy fan vad jobbigt dte var att köra i allt slask
tur man har gummistövlar
Köpte iaf en ny mascara
sedan vart vi inom stenalyckans affärer
men hittade inget alls

Gick sedan hemåt igen
på hemvägen låtsades Neah att hon sov
Upptäckte att klockan var lite väl mycket
inte lönt att gå hem
för vid fem skulle vi vara hos mina föräldrar
Käkade tacos tillsammans
När vildarna somnat
kollade vi på de två första programmen i no ordinary family
sedan spelade vi lite kinect

Gick hemifrån tio i sex imorse
tänkte tat dte var bra att gå lite tidigare när dte är så halt
men var på jobbet redan tjugo över sex
så tog inte så mycket längre tid
stack från jobbet strax innan halv ett
Jag å marcus möttes i stan kollade efter zumba kineckt spelat
men dte fanns inte på game
så medan han stack å hämtade ut våra tågbiljetetr till kastrup
passade jag på att sola
är ju så sjukt vit
Hann en vända till elgiganten innan dte var dax för vildarnas hämtning
tyvärr fanns intre zumba där heller

Runt halv tre kom Madde med sina tre ungar
å sedan vart dte fullt liv här
härligt
käkade mellanmål tillsammans å barnen lekte
bråkade givetvis lite med
Passade på att boka platserna på flyget med
lite fult att man kan göra dte innan
kostar hundra kr per plats
så allt för att de ska kunna ta pengar från en
å man är ju rädd att inte få sitta bredvid varandra
så de fyrahundra (två dit å två hem)
fick man ju snällt punga ut
Inte så roligt att flyga i tio timmar bredvid nån okänd
Inte långt kvar nu
har fortfarande ångest för att lämna bort barnen så länge
samtidigt som jag självklart längtar som fan

Madde å dem stack för en timme sedan
jag å kian fixade pannkakor
å nu är dte snart dax för dem att lägga sig

lite nervös inför jobbets möte imorgon
känns som att ta upp allt kommer göra den här saken värre


Kommentarer
Postat av: Carro <3

ha börjar 05:30 om morgnarna istället för 06, för att tjäna in en halvtimme varje dag.

han jobbar till 15. och på fredagar slutar han 12 tack vare de injobbade halvtimmarna :)

2011-01-11 @ 22:19:53
URL: http://Glittra.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0